純愛複方精油

Zaza老師的不秘密生活🌻

Zaza老師平時晚晚臨瞓前都會揀精油薰香,近日非常迷戀哩支純愛複方精油,由朝薰到黑好似上咗癮咁,因為實在太~~香~~🥰

玫瑰🌹係哩支精油嘅主調,千古以來象徵愛情,因為佢嘅香味會直接打開你嘅心輪,讓愛嘅能量流通,令人充滿溫暖同純潔嘅感覺。除咗玫瑰之外,背景仲夾雜咗天竺葵、薰衣草同金盞花嘅花香🌼,伴以少許嫩綠嘅枝葉🌿,後調係沉穩而低調嘅佛陀木🪵。如果用攝影嚟比諭,玫瑰花係成張相嘅主體,其他花就係後面嘅遠景,有點out focus,唔會搶走主角嘅重心,但就大大加強咗成張相嘅豐富感!後調就相當於張相嘅景深,有咗佢之後成幅畫面嘅層次感就出晒嚟!🏞 調香係一種藝術,香味帶出嘅信息一定要用心去感受,唔能夠單純用理性分析裡面含有咩成份、用幾多比例去調配。

另一個唔係秘密嘅秘密,就係圖中個香薰爐,佢其實係我未開舖之前訂返嚟嘅試用品,一用就用咗8年,而且仲係24小時長期開住,放咗喺床頭,不論早午晚,只要一返入房就會加幾滴精油落去,唔駛幾分鐘就成間房香晒!最近用哩支複方精油氣味特別持久,夜晚點完到第二晚返屋企都仲聞到玫瑰嘅香味!所以選擇啱嘅低音油真係好重要❗️

當你學咗好多唔同範疇嘅知識之後,就會發覺好多嘢背後都連成一體,密不可分,將佢哋好好融滙貫通,就可以創造出最強武功!

#集各家大成#調香#香薰治療#靈性治療
#愛美麗工房#愛美麗生活百貨#愛美麗達人
#格林斯美健學院