香水5級導師課程2022

原本淨係諗住返舖頭攞少少嘢,然後見到啲精油又好想調香,我諗我已經中毒太深冇得救喇!😆

📆仲考慮緊開唔開香水5級導師課程,暫時度到個期由21/3至1/4逢星期一至五共10天,已經上完3級嘅同學如果想上5級,見字請聯絡灣仔同事統計人數。

🌿用全精油嚟調香易學難精,話易嘅你自己隨意攞幾支精油,有齊高中低音,溝埋一齊就可以整到支香水出嚟。難就難在要做出有層次、有深度、又討人歡喜的味道,選材係關鍵!就算同一種精油,唔同供應商出產氣味都可以好大差異,如果冇足夠嘅調香基礎,同氣味分析能力,係好難拿捏得準確。🌺平時我自用嘅精油大概有200-300種,同一植物品種都會有幾支唔同來源,根據氣味特性同化學成份,有啲我淨係會用嚟做香薰治療,有啲淨係會用嚟調香。

同學經常都問上香水堂係咪全部都用精油,我嘅答案係唔會。原因係一種精油裡面有過百種芳香份子,你一種都唔識又唔肯去學,點會調得出有質素嘅香水?如果我問你香葉醇係咩味你答唔答得出?可能你睇書會睇過,但係你有冇真係聞過?然後如果我教你,要調某種香味就要睇某種精油嘅香葉醇含量有幾多%,你估你學唔學得識?所以如果你淨係想學用邊幾種精油可以溝到一支香水出嚟的話,我哋個證書課程係唔啱你上嘅。

其實要教的話,真係好多嘢可以教,加上調香係必須要實踐,落手去做調配先可以學得識,淨係齋聽書係永遠冇辦法學好,10日時間其實真係好短,希望我哋可以係最有限嘅時間裡面發揮最大學習效果。

#愛美麗生活 #愛美麗工房 #香水 #精油 #調香 #課程